قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه “از واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی جلوگیری می‌کنیم” گفت:‌ بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است
احمد اصغری مهرآبادی در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون امکانات زیربنایی، اظهار کرد: با این راهکار مخالف هستم، چراکه واحدی را می‌خواهیم به مردم تحویل دهیم باید خدمات زیربنایی داشته باشد. در غیر اینصورت بعد از دو هفته اعتراض می‌کنند و می‌گویند واحدی را بدون آب و برق به ما تحویل داده‌اند.
وی با تأکید بر این‌که راهکار تحویل پروژه‌های مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب درست نیست، تصریح کرد: این مسئله را قبول نداریم و تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی اجرایی نخواهد شد.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: موضوع فروش اقساطی مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی در بانک مسکن مطرح شد ولی در کل این راهکار به‌نفع مردم نیست. باید تلاش کنیم مردم بتوانند دفترچه قسط را دریافت کنند چراکه با توجه به استمهال سه سال بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر، اقساط پرداختی از سوی مردم به پروژه‌های طرح مذکور برمی‌گردد و به ساخت‌وساز سرعت می‌دهد.
مهرآبادی با تأکید بر این‌که برای تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات دستورالعملی وجود ندارد، بیان کرد: بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است.
وی تأکید کرد:‌ تا زمانی که انشعاب آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تأمین نشود از واگذاری آنها به متقاضیان جلوگیری خواهیم کرد.